Politika privatnosti
Dobrodošli na Naklik.ba! Ova Politika privatnosti objašnjava kako prikupljamo, koristimo, otkrivamo i štitimo vaše lične podatke prilikom posjete našem sajtu i korištenja naših usluga. Internetski portal www.naklik.ba (u daljem tekstu: Naklik) u vlasništvu je društva BP Tech Solutions doo, JIB 4404716770000, MBS: 57-01-0150-21, sjedište u Banjoj Luci u ulici Novice Cerovića 34/10, RS/BiH.
Koje lične podatke prikupljamo:
Određeni podaci mogu se u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka i odredbama GDPR-a smatrati ličnima, a takvi su: ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona, adresa stanovanja, IP adresa itd.
Naklik prikuplja: ime i prezime, adresu, podatke za kontakt, tvoj lični identifikacioni broj, ime korisničkog računa, ako želiš fotografiju koju koristiš na korisničkom profilu, IBAN ili druge financijske podatke ako koristiš uslugu uz plaćanje, datum rođenja i ostale podatke koji su nužni za korištenje usluge.
Kako koristimo vaše podatke:
Naklik prikuplja podatke prilikom registracije, oglašavanja, kupovine na Nakliku, komunikacije s drugim korisnicima kroz Naklikove poruke, pružanja podrške ili odgovora na prigovore i drugih aktivnosti na Nakliku.
Automatski možemo prikupiti i podatke koji su dostupni prilikom pristupa i korištenja Naklika:
- geolokaciju i kolačiće samo ako si omogućio korištenje,
- informacije o uređaju koji koristiš (model, jedinstveni identifikator uređaja (device fingerprint), mobilna mreža i slično),
- zapise o korištenju usluga koji mogu sadržavati IP adrese, vrijeme i trajanje pristupa, vrstu preglednika, način pristupa Naklik stranici, pregledane stranice ili korištene funkcionalnosti u mobilnoj aplikaciji, greške tijekom korištenja i slično,
- koje usluge koristiš, kada i na koji način.
Iz ostalih izvora:
- od drugih korisnika (npr. komentari, ocjene, prijave zloupotreba, adresa kupca za dostavu, podaci gosta i slično).
Prikupljene podatke, kao i podatke koje saznam kroz pružanje usluga, obrađujem samo u svrhu za koju su isti dani, za koju ste dali saglasnost, utemeljenu na pravnoj osnovi: mjerodavnim zakonskim propisom, legitimnim interesom, dozvoli ili Uslovima korištenja (ugovor). Možemo koristiti Vaše lične podatke kako bi Vam omogućili i poboljšali korištenje Naklikovih usluga i internetskog portala Naklik, obavijestili Vas o novim uslugama i ažuriranjima usluga,pružili informacije o događajima i posebnim ponudama, zaštitili sigurnost i integritet Naklika i Vaših podataka, ispunili zakonske obaveze.
Pravni osnov obrade Ličnih podatka:
- Vaš pristanak
Vaši Lični podaci do kojih smo došli na osnovu Vašeg pristanka će se obrađivati i čuvati u našoj bazi, sve dok postoji Vaš pristanak, odnosno sve do eventualnog opoziva Vašeg pristanka. Pristanak za prikupljanje, obradu i korišćenje Vaših Ličnih podataka možete opozvati u svakom trenutku putem elektronskog zahteva na e-mail adresu: [email protected].
- Ispunjenje pravnih obaveza shodno odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obligacionim odnosima
- U onoj mjeri u kojoj je obrada Vaših Ličnih podataka nužna radi ispunjenja pravnih obaveza Društva / trgovca, odnosno obaveza definisanim različitim zakonima, osnov za obradu Vaših Ličnih podataka je relevantan zakonski propis (npr. Zakon o zaštiti potrošača).
Period čuvanja Ličnih podataka:
Podatke koje Društvo prikuplja na osnovu zakona kao pravnog osnova, dužan je da čuva onoliko vremena koliko određuje pojedini zakon ili drugi pozitivni propis.
Podatke koje Društvo prikuplja na osnovu ugovornog odnosa, Društvo će čuvati dokle god ste korisnik Naklik.ba, odnosno ako korisnički nalog nije bio aktivan tri godine, Naklik će podatke depersonalizovati a što je moguće sprovesti kroz tri tipa anonimizacije: masking, randomization, generalization, a sve u skladu sa GDPR Compliant Data Anonymization sistemom. Podaci koji se obrađuju isključivo na osnovu Vašeg pristanka čuvaju se do opoziva pristanka odnosno dvije godine od Vaše poslednje aktivnosti na našoj platformi.
Kako dijelimo vaše podatke:
Vaše podatke nećemo dijeliti s trećim stranama osim ako to nije neophodno za pružanje usluga (npr. procesiranje plaćanja, isporuka proizvoda i to samo s partnerima koji su u ugovornom odnosu s Naklikom i samo podatke neophodne za pružanje određenih usluga) ili ako smo obavezni zakonom.
Sva lica koja imaju pristup vašim podacima i naši partneri imaju obavezu čuvanja povjerljivosti u okviru ugovorenog odnosa, kao i provođenje organizacijskih i tehničkih mjera zaštite.
Treće osobe obrađivat će lične podatke temeljem uputstava Naklika i u skladu s ovom Politikom i drugim mjerodavnim propisima (Opšte uredbe o zaštiti podataka (EU) 2016/679, Zakonu o zaštiti ličnih podataka ('Sl. glasnik BiH, br. 49/2006, 76/2011 i 89/2011 - ispr.) i drugim primjenjivim zakonima zavisno o obradi).
Naklik dozvoljava Internet pretraživačima prikupljanje podataka koje si javno objavio, tako će tvoj oglas kupci lakše i brže pronaći.
DRUŠTVENE MREŽE
Za objavu sadržaja i komunikaciju na društvenim mrežama koristim poslovne profile i stranice na platformama kompanija: Meta Platforms, i slično. Prilikom interakcije na društvenim mrežama prikupljamo i obrađujemo tvoje podatke, ali ih ne pohranjujemo u naše sisteme. Ako koristiš društvene mreže za interakciju s našim stranicama platforma (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter) oni kao kontrolori definišu koje podatke, u koju svrhu i na kojoj pravnoj osnovi i u koju svrhu koriste, kao i o kolačićima koje platforme postavljaju i u koju svrhu se koriste. Detaljnije o tome se možeš informisati u njihovim politikama privatnosti.
Kolačići i tehnologije praćenja:
Koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo poboljšali funkcionalnost sajta i personalizovali vaše iskustvo. Pristajete na njihovu upotrebu prilikom posjete našoj stranici, ali imate mogućnost blokiranja istih, iako to može uticati na funkcionalnost nekih dijelova stranice.
Sigurnost podataka:
Preduzimamo odgovarajuće mjere sigurnosti kako bismo zaštitili vaše podatke od gubitka, krađe ili neovlaštenog pristupa.
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa.
Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa.
Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
NaKlik ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Vaša prava:
Imate pravo pristupa, ispravke, brisanja ili ograničenja obrade vaših podataka. Takođe imate pravo na prenosivost podataka i prigovor na obradu. Sva ova prava možete ostvariti kontaktiranjem našeg tima za podršku.
Izmjene ove Politike privatnosti:
Ova Politika privatnosti povremeno može biti ažurirana. Datum posljednje izmjene će biti jasno naznačen. Preporučujemo redovno pregledanje ove politike kako biste bili informisani o našim praksama privatnosti.
Ako imate dodatna pitanja ili zabrinutosti u vezi sa zaštitom podataka, slobodno nas kontaktirajte na[email protected].
Hvala Vam što koristite Naklik.ba!
Maj 2024.godine
Uslovi korištenja
Korištenjem i posjećivanjem stranica www.naklik.ba i pripadajućih sadržaja (uključujući web sajt i mobilnu aplikaciju), podrazumijeva se da svjesno prihvatate ovaj Pravilnik, kao i sve njegove naknadne izmjene, bez prethodne najave i obavijesti.
Uvod:
1. Uslovi i pravila korištenja vrijede za internetski portal www.naklik.ba sa svim poddomenama i web stranicama te aplikacijama za mobilne telefone koji pripadaju domeni naklik.ba, dalje u tekstu internetski portal Naklik.
2.Internetski portal www.naklik.ba u vlasništvu je društva BP Tech Solutions doo, JIB 4404716770000, MBS: 57-01-0150-21, sjedište u Banjoj Luci u ulici Novice Cerovića 34/10, RS/BiH.
3.Korisnik je svaka osoba koja pristupa i/ili koristi usluge internetskog portala Naklik, što podrazumijeva neregistrovane korisnike, registrovane korisnike i privredne subjekte koji se na osnovu ugovornog odnosa koriste uslugama Naklik.
4.Za vrijeme korištenja naklik.ba, primjenjuju se pozitivni propisi Bosne i Hercegovine i Republike Srpske, posebno Zakon o obligacionim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o trgovini, te navedeni uslovi korištenja. Naklik.ba je ovlašten vršiti izmjene sadržaja Pravilnika u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Promjene stupaju na snagu trenutkom objave na stranicama ovog web sajta i kao takve se odnose na sve dosadašnje i buduće korisnike. Naklik.ba nije u obavezi da šalje svakom korisniku pojedinačne obavijesti o izmjenama Pravila. Korisnik je dužan redovno čitati pravila i uslove korištenja te se smatra da je da je pristupanjem na portal www.naklik.ba upoznat sa aktuelnim pravilima i uslovima njihova korištenja.
Član 1.
Opis usluge
1.1.Naklik je namijenjen javnom objavljivanju oglasa i s time povezanim uslugama koje će omogućiti što učinkovitiju objavu i pretraživanje oglasa. Slanjem zahtjeva za objavu oglasa, korisnik pristaje da se uz njegov oglas na Naklik objave i lični podaci, kako je podesio u podešavanjima ili upisao u sadržaj oglasa, a koje mogu vidjeti sve osobe koje imaju pristup internetu. Korisnik može zatražiti brisanje oglasa iz bilo kojeg razloga na način da se uloguje u svoj korisnički račun, pristupi datom oglasu, odabere opciju “obriši oglas” te potvrdi brisanje oglasa.
1.2.Naklik,korisnicima usluga pruža besplatne i plaćene usluge objavljivanja i promocije oglasa na internetu.
1.2.1 Besplatne usluge
Naklik pruža usluge klasifikovanog objavljivanja oglasa, u skladu sa pozitivnim propisima Bosne i Hercegovine.
Registrovani korisnik Naklika ima pravo na besplatnu objavu do 3 (tri) oglasa unutar jedne kategorije
1.2.2.Plaćene usluge
Naklik pruža plaćene usluge: a) promocije postavljenih oglasa, a sa ciljem povećanja njihove vidljivosti i posećenosti; b) usluge reklamiranja putem banera na web platformi i mobilnoj aplikaciji; c) objavljivanje video sadržaja
Naklik pruža opciono pravo da korisnik uz plaćanje mjesečne pretplate postane premium korisnik, te da kao takav stekne mogućnost objave neograničenog broja artikala i korištenja e-novčanika.
Premium korisnik se obavezuje da neće objavljivati više od jednog istovjetnog oglasa, te u slučaju kršenja ove obaveze, Naklik ima pravo da oglase ukloni sa platforme, a premium korisniku onemogogući dalji pristup platformi.
U slučaju prodaje artikla, koji se nalazi u promotivnom oglasu, bliže opisano u 1.2.2. a), Naklik predmetni oglas briše, te zadržava u cjelosti novac koji je uplaćen na određeni period trajanja promocije artikla.
1.3.Usluga je namijenjena samo za pristup i korištenje od strane lica koji imaju najmanje osamnaest (18) godina. Pristupanjem ili korištenjem bilo koje Usluge Naklik, garantujete i izjavljujete da imate najmanje osamnaest (18) godina i da imate punu pravnu i poslovnu sposobnost da zaključite ovaj ugovor i da se pridržavate svih odredbi i uslova.
Član 2
Oglasi
2.1.Oglasi moraju biti napisani na jednom od službenih jezika Bosne i Hercegovine.
2.2.Oglas mora sadržavati specifične podatke o predmetu koji se prodaje. Opis se mora odnositi samo na predmet prodaje. U oglasima nije dopušteno oglašavanje ostalih predmeta, usluga, potražnje ili bilo čega drugog što nije direktno predmet prodaje. Slike u oglasu moraju biti slike predmeta koji se prodaje. Nije dopuštena objava logotipa, banera i sl. U jedan oglas dopušteno je upisati samo jedan predmet prodaje, osim ako ne predstavlja komplet. (Primjer: u jednom oglasu dopušteno je prodavati "stol i četiri stolice", ali nije dopušteno zajedno prodavati "skije i motocikl".) Oglas mora sadržajno pripadati u primjerenu rubriku.
2.3. Premium korisnik ima pravo da objavi neograničen broj oglasa različitih artikala, te se obavezuje da ne objavljuje više od jednog oglasa istog artikla.
2.4.Internetske veze (linkovi) s internetskog portala Naklik: dopušteno je jedino povezivanje na dodatni opis predmeta. Linkovi na stranice koje oglašavaju razne usluge nisu dopušteni. Linkovi na stranice koje su u tržišnoj konkurenciji s Naklik nisu dopuštene. Naklik zadržava diskreciono pravo procjene hoće li neki link odobriti ili neće.
2.5.Naklik zadržava pravo brisanja, odnosno neobjavljivanja oglasa koji ne zadovoljavaju određeni kriterijum ili su u suprotnosti s ovim pravilima i uslovima.
2.6.Naklik ima pravo ukloniti, urediti, izmijeniti ili odbiti objavu oglasa, i to bez najave, u sljedećim slučajevima: kad je oglas predan u pogrešnu kategoriju, kad proizvod i/ili oglašivač krši autorska prava i/ili druga prava intelektualnog vlasništva, kad proizvod može uzrokovati štetu i/ili prekršiti prava intelektualnog vlasništva nekom drugom, na bilo koji način, kad proizvod i/ili sadržaj oglasa sadrži diskriminarujuće aspekte, (dječije) pornografske materijale ili po zakonu BiH ilegalne materijale, kad sadržaj jednog oglasa sadrži više proizvoda ili usluga koji nisu raspoređeni u ispravne kategorije, kad je oglas u bilo kojem smislu uvredljiv, kad je oglas sumnjiv u smislu oglašavanja ukradene ili ilegalne robe, kad oglas na bilo koji način narušava kvalitetu sadržaja, kad se oglašava potražnja, kad postoji sumnja na zloupotrebu internetskog portala Naklik
2.7.Naklik zadržava pravo izmjene i dopune pojedinog oglasa, a da se pri tome ne mijenja sadržaj predmetnog oglasa (lektorske intervencije, dopuna podataka i slično).
2.8.Objavom oglasa na internetskom portalu Naklik korisnik se obavezuje da će savjesno odgovarati na upite ostalih korisnika (na telefon ili e-poštom). Korisnik mora imati aktivnu adresu elektronske pošte.
2.9. Oglašivač Objavom oglasa na naklik.ba stupa u svojstvo ponudioca proizvoda u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, te da samim tim samostalno odgovara za bitne elemente u pogledu predmeta i cijene proizvoda čija se distribucija nudi.
Naklik zadržava pravo da bez najave mijenja cijene svojih plaćenih usluga, u skladu sa svojom poslovnom politikom.
2.10. Naklik ne učestvuje u trgovini, pa samim tim ne garantuje niti jamči, niti na bilo koji način odgovara za ispunjenje ugovora po prihvaćenoj ponudi oglašivača, tj. za realizaciju predmetne prodaje, zamjene i /ili drugog vida distribucije.
2.11. Oglašivač postavljanjem oglasa potvrđuje i odgovara za istinitost, vjerodostojnost podataka i navoda iz opisa proizvoda ili usluge, te da samim time snosi svu odgovornost, kako krivičnu, tako i građansku zbog davanja lažnih podataka, odnosno oglašavanja proizvoda i/ili usluga suprotno pozitivnim propisima Države Bosne i Hercegovine, te postavljanjem oglasa odgovara za tačnost i istinitost opisa proizvoda i usluga, kao i stanja u kojem se isti nalazi, te da je shodno tome isti isključivo i samostalno odgovoran za pravne i materijalne nedostatke.
2.12. Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na Naklik.ba. Naklik.ba se moze koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uslovima i pravilima.
Trgovac je fizičko ili pravno lice koje oglašava svoj prozvod ili usluge na Naklik platformi, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.
Član 3.
NARUČIVANJE
3.1.Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
3.2.Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
3.3.Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
3.4. Dostupni načini plaćanja su:
-Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
-Plaćanje pouzećem
3.5. U slučaju online plaćanja, naknadu za troškove transakcije/izvršenja naloga u iznosu od 5,00 KM (petkonvertibilnihmaraka i 00/100) +4,5% od ukupne cijene transakcije snosi prodavac (korisnik).
3.5.1. Premium korisnik (prodavac) u slučaju online plaćanja, plaća naknadu za troškove transakcije/izvršenja naloga u iznosu od 4,5% od ukupne cijene transakcije
Član 4.
ISPORUKA
4.1.Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposlenom kompanije koja vrši dostavu u ovom slucaju EuroExpress).
4.2.Naklik se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
4.3. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
4.4. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
4.5.Trgovac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde trgovac se obavezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.
4.6. U koliko su prodavac i kupac ugovorili drugačiji način plaćanja (pouzećem), trgovac se obavezuje poslati pošiljku na način i u roku kako se usaglasio sa kupcem.
4.7. Nakon što dostavljač (EuroExpress) zaprimi pošiljku od strane trgovaca, trgovac više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Član 5
REKLAMACIJE
5.1.Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.naklik.ba. Slika koja ilustruje proizvod na stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
5.2.U slučaju tehničke neispravnosti trgovac preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan proizvod nakon čega će trgovac u roku od 3 (tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog, kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.
5.3.Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (EuroExpress).
5.4. Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti preuzimanje zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove.
5.5.U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti preuzimanje koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavca koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.
5.6.U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod,a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade.
5.7. Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.
Član 6.
Pravila i uslovi za slanje poruka unutar Naklik
6.1. Registrovanim Korisnicima usluga, Naklik nudi uslugu besplatne komunikacije putem sistema za razmenu poruka unutar Naklik. Komunikacija putem ovih poruka je slobodna, pod uslovom poštovanja sledećih ograničenja:
6.1.1. Nije dozvoljeno koristiti Naklik za slanje uvredljivih poruka i/ili fotografija uvredljivog sadržaja drugim Korisnicima usluga.
6.1.2. Nije dozvoljeno slanje spam poruka drugim Korisnicima usluga. Spam poruka je neželjena i/ili više puta ponovljena poruka, koja nije u vezi sa oglasom Korisnika.
6.1.3.Nije dozvoljeno korišćenje (umetanje) URL-ova ka oglasima ili stranicama u spam e-mail porukama ka drugim korisnicima interneta, tj. ka bilo kojim korisnicima interneta koji nisu unapred dali odobrenje za primanje takvih e-mail poruka.
6.1.4.Nije dozvoljeno slanje poruka u kojima se direktno ili indirektno promovišu drugi portali.
6.1.5.Nije dozvoljeno automatizovano provjeravati i odgovarati na poruke.
Član 7
Autorska prava
7.1.Naklik ( BP TechSolutions doo) ima isključiva autorska prava na Platformi naklik.ba, kao i na pojedinim elementima koji je čine, kao što su tekst, vizuelni i audio elementi, vizuelni identitet, podaci i baze podataka, programski kod i drugi elementi. Iskorišćavanje pomenutih predmeta autorskog prava, bez izričite prethodne pisane saglasnosti Naklik ( BP TechSolutions doo) smatraće se povredom autorskog prava, te će Naklik ( BP TechSolutions doo) u tom slučaju biti ovlašćen da iskoristi sva dostupna pravna sredstva u cilju zaštite prava.
7.2.Nije dozvoljeno mijenjati sadržaj Platforme ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko korisnik želi da koristi sadržaje objavljene na ovoj Platformi u druge svrhe od ovde navedenih, potrebno je da kontaktira Platformu radi dobijanja dozvole.
7.3. Naklik ne snosi nikakvu odgovornost i izuzimaju se iz bilo kakvog učestvovanja u eventualnim sporovima u vezi s povredom i zaštitom autorskih prava oglašivača na našem portalu Naklik.ba
Član 8.
Korištenje i zaštita podataka
8.1. Naklik vodi računa o zaštiti ličnih podataka u skladu sa primjenjivim propisima te Politici privatnosti kojom se detaljnije uređuju prikupljanje ličnih podataka, njihovo korištenje, sigurnost, čuvanje, brisanje, prenos te korištenje alata. Pravna lica koji su korisnici Naklik usluga u potpunosti su odgovorni za lične podatke koje prikupljaju i unose , te su dužni upoznati osobe čije podatke unose sa svrhom i pravnom osnovom obrade njihovih podataka. Poslovni subjekti su isključivo odgovorni za sadržaj i tačnost unesenih ličnih podataka, a fizičke osobe koje u ime pravnog lica koriste Naklik usluge sva prava mogu ostvariti putem podataka za kontakt koji su navedeni uz korisnički račun.
8.2.Korisnik je dužan brinuti se o sigurnosti svoje korisničke lozinke i povremeno je mijenjati. Lozinku i jedinstvene verifikacijske kodove ne smije dijeliti ni s kim. Korisnik je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neovlaštenim korištenjem prava pristupa, kao i sve sadržaje objavljene pod njegovim korisničkim imenom. Naklik ne odgovara za slučajeve zloupotrebe korisničke lozinke ili jedinstvenog koda, ali čim korisnik javi o vjerojatnoj zloupotrebi, može odgovarajuće postupati.
8.3.Naklik je ovlašten u svakom trenutku zatvoriti korisnički nalog onih korisnika koji krše ove Uslove i pravila korištenja ili na neki drugi način usporavaju ili ometaju rad internetskog portala Naklik. Ako korisnički nalog nije bio aktivan tri godine, Naklik će podatke depersonalizovati a što je moguće sprovesti kroz tri tipa anonimizacije : masking, randomization, generalization, a sve u skladu sa GDPR Compliant Data Anonymization.
8.4.Pri korištenju stranice naklik.ba, dužni ste se koristiti tačnim i preciznim podacima bilo da se radi o vašem profilu, dodanom oglasu ili bilo kojem drugom dijelu stranice. Naklik čini sve kako bi zaštitio privatnost ličnih podataka (ime i prezime, e-mail, broj telefona, itd.) registrovanih korisnika u smislu Zakona o zaštiti ličnih podataka, te će biti korišteni samo u svrhu spajanja kupca i prodavca, kao i članova međusobno.
8.5. Naklik garantuje da podatke korisnika ne otkriva trećima, osim u slučajevima propisanim važećim zakonima naše zemlje i ratifikovanim međunarodnim aktima.
8.6. Jedina obrada podataka koju Naklik može vršiti je za potrebe poboljšanja funkcionisanja stranice, s ciljem njenog unaprijeđenja, kao i s ciljem lakše upotrebe od strane svakog pojedinog korisnika.
8.7. Svaki korisnik ili član stranice naklik.ba ima pravo podnijeti zahtjev da se njegovi lični podaci obrišu odmah nakon podnošenja zahtjeva.
Član 9
Isključenje
9.1. Naklik zadržava pravo da u bilo kom trenutku može bilo kojem posjetiocu oduzeti mogućnost pristupanja portalu ili bilo kom dijelu, odnosno oduzeti pravo korišćenja bilo koje usluge portala naklik.ba iz bilo kog razloga kojim se krše pravila i uslovi korišćenja, na bilo koji način ometa rad portala ili na bilo koji način vrijeđaju prava korisnika. Portal naklik.ba zadržava pravo da iz dalje upotrebe stranica portala isključi onog korisnika koji zloupotrebljava objavljene podatke ili na bilo koji način neovlašćeno koristi portal naklik.ba.
9.2 Registrovanim Korisnicima usluga, omogućeno je da prijave korisnika ili proizvod ako su uvjerenja da postoji neki vid zloupotrebe (slika, reklamacije), ili u koliko ponuda nije ispravna i u drugim slučajevima koji je korisnik koji prijavljuje drugog korisnika dužan obrazložiti u samoj prijavi.
Član 10.
Garancija i odgovornost
10.1.Naklik ne garantuje za:
- tačnost, potpunost i istinitost oglasa ili teksta u njima, kao ni sam kvalitet, sigurnost i legalnost ponuđenih proizvoda i usluga postavljenih na portal naklik.ba.
- nadležnost druge strane u zaključivanju sporazuma, ispravnost, potpunost i tačnost ličnih podataka oglašivača, koje je isti koristio na ispravan način u poslovanju
- da na stranicama neće biti grešaka i da će sve funkcionisati bez prekida u svakom trenutku
10.2. Korisnici su saglasni sa činjenicom da lično snose svaki rizik u vezi sa pristupom i korištenjem sadržaja na ovoj internetskoj stranici te da Naklik neće biti smatran odgovornim za bilo kakvu direktnu i/ili indirektnu štetu koja proizlazi ili bi mogla proizaći iz pristupa, korištenja ili nemogućnosti korištenja naklik.ba kao i za bilo kakvu grešku ili propust u sadržaju ove internetske stranice.
10.3. Naklik zadržava pravo da izmijeni, prepravi ili izbriše bilo koji podatak postavljen od strane posjetilaca na sajtu u bilo kom trenutku bez ikakvog obavještenja ukoliko smatra da taj podatak nije u skladu sa ovim Pravilnikom, te isključuje svoju odgovornost za moguće posljedice takvih izmjena.
10.4. Za sve objave, oglase, poruke, tekstove, prikaze, fotografije, videosnimke, ponude, kataloge, vaučere i drugi materijal (u daljnjem tekstu: sadržaj) objavljen na stranicama, prenesen preko stranica ili povezan elektroničkom poveznicom (linkom) sa stranica, isključivo odgovara osoba od koje je takav sadržaj potekao. Naklik ne daje nikakvu garanciju o pitanju tačnosti, potpunosti ili autentičnosti takvog sadržaja. U slučaju bilo kakvih zahtjeva trećih osoba po osnovi naknade štete ili po bilo kojoj drugoj osnovi, a koja bi bila u vezi sa sadržajem dostavljenim od korisnika, korisnik u cijelosti preuzima odgovornost, kao i obavezu poduzeti sve radnje kako bi obranio i zaštitio Naklik od svih takvih zahtjeva. Korisnik se obvezuje nadoknaditi Nakliku svaki trošak kao i svu štetu koja bi nastala na temelju zahtjeva trećih osoba, a po bilo kojoj osnovi vezanoj uz materijal dostavljen od korisnika.
Član 11.
Zahtjevi trećih lica
11.1. Naklik u skladu sa ovim Pravilnikom i odredbi člana 23. Zakona o elektronskom i pravnom i poslovnom prometu (sl. glasnik BiH br. 88/2007), ne snosi nikakvu odgovornost za informacije unesene od strane korisnika ovog web sajta, a kojim informacijama naklik.ba samo osigurava pristup.
11.2. Naklik je oslobođen svakog oblika odgovornosti za pretragu sadržaja na virtuelnom oglasu, privremenom prolaznom pohranjivanju – cashing, pohranjivanja stranog sadržaja – hosting na zahtjev korisnika, kao i na eventualno omogućavanje pristupa informacijama trećih lica – linking.
11.3. Svi eventualni sporovi nastali iz odnosa korisnika i oglašivača, odnosno svakog trećeg lica (nastali zbog istinitosti podataka o korisniku ili oglašivaču, sadržaju ponude, o predmetu i cijeni ponude, naročito o autentičnosti proizvoda čija se distribucija nudi) se rješavaju isključivo između oglašivača i korisnika. Naklik (BP Tech Solutions doo) ne odgovara za bilo koji oblik štete prema trećim licima, korisniku i/ili oglašivaču, nastale kao posljedica takvog odnosa. Za sve zahtjeve i sporove koji bi mogli proizaći iz korištenja predmetnih materijala, stvarno je nadležan sud u Banjoj Luci.
Član 12.
Sudska nadležnost
12.1.Naklik (BP Tech Solutions doo) zadržava pravo, uz zatvaranje korisničkog naloga, preduzeti i druge odgovarajuće mjere protiv korisnika koji krše ove Uslove i pravila korištenja. Uslovi i odnosi između korisnika i društva BP Tech Solutions doo podliježu zakonima Bosne i Hercegovine/Republike Srpske. U slučaju spora nadležan je sud u Banjoj Luci.
Za brisanje vaših podataka, i sve eventualne zahtjeve pošaljite na mail adresu [email protected]
U Banjoj Luci, maj.2024.godine
Sva prava zadržana.